Jump to content

Hvit skibukse?


torbl

Recommended Posts

Hei!

Jeg kjøpte for noen år siden en Norrøna sin "kamodress" i bomull (var det Arktis den het?). Klassisk vinterantrekk med ordentlig anorakk og skibukse i bomull. -Beste antrekket jeg har hatt.

 

Nå synger buksa på siste verset, og Norrøna lager ikke lenger denne dressen i hvit.

 

Er det noen som har peiling på hvordan man får fatt i en god, hvit skibukse i Bomull (eller bomull/polyester evt.)? Fins det noen der ute som produserer den slags lenger?

-Nikkers hadde forøvrig også fungert utmerket......

Link to comment
Share on other sites

Er ganske sikker på at Fjällreven ikke har hvite skibukser. Når det gjelder Norrøna, har du vært i kontakt med dem og spurt om de ikke har noen igjen? Vet at det var mulig å få tak i dem etter at de gikk ut av produksjon. Jeg fikk tak i en hvit Norrøna anorakk i fjor hvis jeg ikke husker helt feil. Dessuten har vi hatt inne en del andre varianter, men disse har vært mer av den typen som du trekker over en vanlig bukse. Hvite og vie greier, men funker bra til jakt. Ellers så har du jo Härkila sin vintercamo bukse, men da er du jo desverre over på Gore-Tex.

 

grizzl15.jpg

Link to comment
Share on other sites

"Realtree"-vinterkamovarianter er nok vel og bra, men jeg kunne aldri vist meg på vinterfjellet på rypejakt eller jaktprøve med slike klær uten å skjemmes........ :wink: Det må være plain hvite "fjellklær", slik at jeg er kamuflert uten å se kamuflert ut........så enkelt og så komplisert! :lol:

 

Blir vel en telefon til Norrøna etter påske for å høre om de har noen rester........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...