Jump to content

Stevneresultater Leirdueskyting NJFF


Grimm

Recommended Posts

Nå må du ha en ting helt klart for deg vennen, verdensmestre i sk®yting er det vi Bergensere som er! 8)

 

Det er mye rart du kan ta med deg hjem til Østfold etter et besøk i Bergen. Jeg nevner i fleng; Hansaøl, regnvann, Brannsjal, øresus, vannskadeforsikring, mer Hansaøl, gonoré…

 

…men premier!!! :shock:

…dream on Raymon! :lol:

 

 

Du påstår at dere bare er SÅ flinke til å skyte Jegertrap? :roll:

Så flinke til å legge ting ut på nettet er imidlertid dere halvsvensker ikke, men jeg fikk etter litt leting gravd fram et noenlunde leselig resultat i Jegertrap fra ditt hjemfylke.

 

Skal vi se:

Åpningsstevne i Åsane, 24. februar 2008, 30 deltakere hvorav 22 skjøt 40 treff eller mer.

Det gir 73% av skytterne med 40 treff eller mer.

 

Stevne nr 2 på Onsøy, 22. april 2007, 51 deltakere hvorav 30 skjøt 40 treff eller mer.

Det gir 59% av skytterne med 40 treff eller mer.

 

Jeg står ved mitt; totalresultatet i Åsane var uvanlig godt til å være åpningsstevne i februar! :D

 

 

Vil du motbevise min påstand?

Bruk denne tråden til å legge ut resultatet fra åpningsstevnet i Østfold:

 

Jegertrap

16. mar. Rakkestad&Degernes JFF Slettemoen 10 - 13 130/ 110 08JT0021

 

Få se om dere har det i dere til å knekke Hordalands 73%, eller om dere bare har det i kjeften. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ps, Grimm skal du til Os 30 Mars ?

Nei, den helgen er jeg på Løten og ser om jeg kan få disse forbaskede jaktfeltblinkene til å stå sånn noenlunde i ro. :wink:

 

Kan Osingene forvente inntrykk sørfra?

 

He he kjenne til de at Jaktfeltblinkene flytter på seg (sikkert vinden på Karmøy som gjør de....)

 

Ja satser på at vi blir ein gjeng som tar turen, 4-8 mann eller så.... er jo kommet med i de gode selskap og skal dele lansdel med dere nå så blir nok eindel turer til Hordaland i år.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Vel skutt, men ikke helt uventet med slike resultater på Hedmarken. Det er mange dyktige skyttere på de trakter! :)

 

For de fleste går jo dessuten scoren opp dess lengre ut i sesongen man kommer.

(med enkelte hederlige unntak... :oops: )

 

Det har vært en lang sesong, de føste stevnene skjøt jeg i januar (jaktfelt). Nå tenker jeg å få med meg flest mulig av de gjenstående stevnene som oppkjøring til jakten, og så en velfortjent pause fra å arrangere og skyte stevner.

Så tenker jeg vi er sulten igjen når vi kommer over nyttår. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...