Jump to content

Turoperatører på Svalbard


murre

Recommended Posts

Heisann!

 

Fatter'n fyller 60 år til sommeren, og familien planlegger å gi ei opplevelsesreise i gåve. Veit at han lenge har hatt lyst til å reise til Svalbard, for å oppleve naturen der. Har kikka rundt på nettet og funnet haugevis av turoperatørar, så lurar derfor på om nokon av kammerets medlemmer kan anbefale/ikkje anbefale nokre av turopperatørene der oppe? Eventuelt har tips om opplevelsesrike aktivitetar.

 

Aktivitetar eg har i tankane er spesielt hundekjøring (1-2 dagar) og skutersafari (2-4 dagar).

 

-Murre-

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Pri 1 ved å ta med "gamer`n" til svalbard, er selfølgelig å bli med selv.

De turoppratørene som oppererer på svalbard er seriøse alle sammen. Det er ganske strenge regler for turopperatørene på øygruppa. Jeg er nok litt partisk, til å anbefale en opperatør, men sjekk www.svalbard.net.

Her står det masse nyttig info, Sjekk også ut www.sysselmannen.no for lover og regler for øygruppa.

Av scooterturer vil jeg absolutt anbefale en tur til russiske pyramiden, hvis dette er mulig når dere skal opp.

Østkysten er nok det heteste tipset for bamse oppservasjoner. Ellers så ordner mat og noko attåt, seg nesten selv. Det er ikke langt i mellom spisesteder/vannhull, små forhold i byen.

 

God tur

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar. Ja gjett om eg og har lyst til å reise, men Lånekassen er litt for gniten til at eg og kan reise med trur eg :-(

 

Men godt å vite at det er seriøse operatører på Svalbard. Trur skutertur til pyramiden og østover er midt i blinken for gamlingen.

 

Andre som har personlige erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det stemmer at tenestene er svært dyre på Svalbard, anten det handlar om overnatting, arrangerte turar, m.m. Så er det mykje dyktige folk der nord som er i servicebransjen på Svalbard. Eg har god røynsle med drivande dyktige guidar frå Spitsbergen Travel. Tross skyhøge prisar. Guidane gjer ein fantastisk jobb, og det gjer andre servicearbeidarar der også. Kombinert med god tilretteleggjing og den fantastiske naturen og landskapet nord i Arktis, meinar eg det er så absolutt verd pengane. Med unntak av isbjørnen (som er heller sjeldan og sjå, sjølv om det er eindel av dei) og kvalrossen (som er meir vanleg frå Forlandsstredet og nordover), har ein ei god von om og oppleva mykje av det andre dyrelivet.

 

Ver klar over at Spitsbergen Travel er eit langt på veg komplett destinasjonsselskap. Tek ein kontakt med dei, ordnar dei alt, med flybillettar og overnatting. Når ein tingar har dei oversikt over når ein kan reisa. Det må stemma med at det skal vera både plass på fly og ledig overnatting. Svalbard har eit stort trøkk heile sommaren, og det har teke heilt av med turistar no. Ein må ofte vera fleksible med reisetidspunktet, eller tinga plass minst 2-4 månader i førevegen skal ein kunna vraka og velja. Så skal ein vera klar over ein ting til. Det er vêret. Isfjorden har svært tett skodde heilt ned mot sjøflata i periodar. Det hender det går fleire dagar utan at fly kan landa i Longyearbyen, men det er heldigvis ikkje ofte at dette varar over 2 dagar, men det skjedde i august i fjor. Folk kom seg verken til eller frå Svalbard. Då flyplassen opna for landing kom det 4-5 fly nestan på ein gong. Det skulle også henta dei som hadde vore isolert på Svalbard i opp til over 3 døgn. Forvent at arktiske strøk opptrer forrædersk til tider. Ein normal sommardag ligg på +4-8°C, og snøbyger førekjem gjerne midt i juli. Tru ikkje at det alltid er kaldt om sommaren heller. Eine dagen på båtturen over kalde Isfjorden var det godt og vera ute i den lune sommarsola. Temperaturen var oppe i +15°C på det varmaste då eg var der første veka i august 2008, og då skulle ein ikkje tru at Nordpolen er mindre enn 12 breiddegrader unna.

 

På båtturen eg var på til Nordenskiøldbreen var det ein kar som skulle liggja i telt åleine ei stund. Han hadde med seg våpen, så klart. Båten ankra opp utanfor breen, og mannskapet ombord tok han med i ein lettbåt frå båten til lands. Han skulle definitivt opphalda seg uforstyrra og åleine i eventyret, nokre meter frå breporten mot Isfjorden. Så har me Barentsburg, der ein kan byrja og lura på om ein er i isødet nord i Russland. Barentsburg og fråflytta Pyramiden er russiske samfunn på Svalbard.

 

Sjølv vonar eg på nye turar til Svalbard i framtida. Det er eit herleg reisemål for vidarekomne. Då er draumen og dra i gjennom Forlandstredet til Ny Ålesund, Kongsfjorden og 80°N. Tidlegare hurtigruteskip går utover der om sommaren, når isen har gått opp. Så startar opplevingane allereie på flyturen. Og sjå utover bre- og tinde-landskapet på Svalbard er utruleg vakkert. På avstand kan ein sjå øyane som er stengt for allmenheita, nemleg Edgeøya, Barentsøya og Nordaustlandet. Til og med sørenden av Bjørnøya kom til syne i eit hol i det evige skydekket over Nordis- og Barents-havet. Det er avstander over havet der nord. Frå Tromsø er det nestan like langt nordover til Longyearbyen som sørover til Gardermoen (Oslo). Frå Oslo er det berre litt lenger til Kanariøyane eller Egypt, enn det er til Svalbard.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...