pål rune nordmarken Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Er det noen som har resultatene fra dette stevnet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aresm Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Tror det ligger i den kammerets figurjaktskytteretråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 http://www.njff.no/portal/page/portal/ostfold/artikkel?displaypage=TRUE&element_id=113268 Trykk på: # Jegertrap Sarpsborg Resultater 15.03 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pål rune nordmarken Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 Hei hansen deluxe Finner bare resultatene til jegertrappen der jeg. Mulig det er noe galt med min Open Office... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansen deluxe Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Selvfølgelig, bare jeg som surrer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 (edited) ... Edited September 18, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pål rune nordmarken Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 Det er kommet resultater på siden til sarpsborg nå... vanvitig mye gode folk i C klassen der... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sportskytter Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 vanvitig mye gode folk i C klassen der... Det er sånn det blir når det fins skyttere som kun skyter et par stevner i året da rykker man jo ikke opp i høyere klasser. Ser at vinneren av klassen og flere andre i toppen har skutt i sikkert 30++ år Hvorfor er det så mange som det bare står en X i stedet for klubb ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pål rune nordmarken Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 Aner ikke for dem skreiv opp at jeg skøyt for tjølling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts