Bud Fox Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Hei.! Jeg sliter litt med å finne gode magasinbunner til pistolen min, som er Para PXT S16-40 limited. Utvalget i de amerikanske nettbutikkene er bra det, men jeg er usikker på om pistolen da går i standard boksen. Håper noen her kan komme med en anbefaling, og legg gjerne ved en link, så jeg kan titte på det. Jeg er ute etter så mange skudd i magasinet som mulig, selvsagt (19+1 kanskje??). Videre mener jeg bunnene bør være solide og sitte godt på magasinet. Mao ikke plastikk møkk som Arredondo. Det har jeg prøvd, men de ble sendt til resirkulering.. De satt forresten heller ikke ordentlig fast på magasinet. Jeg har en Dawson brønn, men jeg er selvsagt villig til å trimme bunnene litt dersom de ikke passer helt med magasinbrønnen. OK, håper noen her kan komme med en anbefaling. På forhånd takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beerman Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 jeg har noen para +bunner liggende, men de er sånn plastikk møkk videre går det å tilpasse sti bunner, men de gir ikke så mye ekstra. +1 eller +2 hvis du går for arrendondo follower, (men da må sleiden stå i bakre stilling for å få inn magasinet) mener 18 er "max" om du skal få pistolen i boksen med baksiktet på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bud Fox Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 jeg har noen para +bunner liggende, men de er sånn plastikk møkk He he. misforstå meg rett. Grunnen til at jeg var misfornøyd med Arredondo bunnene er at de ikke sitter på magasinet. De sklir rett av. Da jeg da dropper magasinet på bakken kan man jo bare gjette hvor fjæra havner. At bunnen er i plast er ok for meg, bare det er solid. Arredondo bunnene fremstår ikke akkurat som så veldig solide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beerman Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 det gir jo oss andre en konkurransemessig fordel, fortsett og bruk de bunnene du para sine må du bruke en dor eller lignende for å få av, så de er å anbefale om du kan leve med plasten. men de passer ikke sammen med utvidet magbrønn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
9x19 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 disse funker. detter ikke av http://www.crspeed.co.za/pRHTPLUSBASE/RHT-2-Base.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bud Fox Posted March 23, 2009 Author Share Posted March 23, 2009 takk og takk. Disse må testes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kammerlås Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Plastik, men funker: http://www.sps-dc.com/catalog/product_i ... b03a8bb723 Alu: http://www.sps-dc.com/catalog/product_i ... b03a8bb723 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts