Jump to content

Magasinbunner til Para


Bud Fox

Recommended Posts

Hei.!

 

 

 

Jeg sliter litt med å finne gode magasinbunner til pistolen min, som er Para PXT S16-40 limited. Utvalget i de amerikanske nettbutikkene er bra det, men jeg er usikker på om pistolen da går i standard boksen.

 

 

 

Håper noen her kan komme med en anbefaling, og legg gjerne ved en link, så jeg kan titte på det.

 

 

 

Jeg er ute etter så mange skudd i magasinet som mulig, selvsagt (19+1 kanskje??). Videre mener jeg bunnene bør være solide og sitte godt på magasinet. Mao ikke plastikk møkk som Arredondo. Det har jeg prøvd, men de ble sendt til resirkulering.. De satt forresten heller ikke ordentlig fast på magasinet. Jeg har en Dawson brønn, men jeg er selvsagt villig til å trimme bunnene litt dersom de ikke passer helt med magasinbrønnen.

 

 

 

OK, håper noen her kan komme med en anbefaling. På forhånd takk

Link to comment
Share on other sites

jeg har noen para +bunner liggende, men de er sånn plastikk møkk :P

 

videre går det å tilpasse sti bunner, men de gir ikke så mye ekstra.

+1 eller +2 hvis du går for arrendondo follower, (men da må sleiden stå i bakre stilling for å få inn magasinet)

mener 18 er "max" om du skal få pistolen i boksen med baksiktet på :cry:

Link to comment
Share on other sites

jeg har noen para +bunner liggende, men de er sånn plastikk møkk :P

 

He he. misforstå meg rett. Grunnen til at jeg var misfornøyd med Arredondo bunnene er at de ikke sitter på magasinet. De sklir rett av. Da jeg da dropper magasinet på bakken kan man jo bare gjette hvor fjæra havner. At bunnen er i plast er ok for meg, bare det er solid. Arredondo bunnene fremstår ikke akkurat som så veldig solide.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...