Jump to content

Demontere sluttstykke Winchester mod 70


radiv

Recommended Posts

  • 2 years later...

Kva gjer du om tennstempelet går av når fjøro e demontert? har ei lito jenta som likar å fikle. Hu spurte far sin så fint ka e denna te, mens ho trykka sikringa i fremre posisjon, dermed sa det klikk og fjøro slo fram, sliter med å få sikringsfløyen tebake i midtre stilling no. nåken so, har eit hått tips?

Link to comment
Share on other sites

Har ikke erfaring med M70, men regner med det er som på en M98 Mauser. Du setter tennstempelet med spissen rett ned mot ei passe hard flate, tar tak i boltmuffa og presser ned slik at slagfjøra blir komprimert, samtidig som du med den tredje handa :lol: lirker sikringsfløya i midtstilling igjen.

Link to comment
Share on other sites

Nokså lignandes metode..... Satte sluttstykkehodet mot ein hard flate, og holdt i bolten med ei hand mens eg skrudde muffo på plass med makt. For å få sikringa i midtstilling igjen måtte eg stappa sluttstykket på plass igjen i riflo, for å ta eit ladegrep slik at fjøro vart trekt tilbake, og deretter sikre. Då veit me det till ein anna gang vetlo ska "hjelpa" far, :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Winchester M70 med mauserutdrager i .416 Rem mag.

Slik demonterer du sluttstykket.

Spenn opp sluttstykket ved å løfte hevearma.Lukk bolten og sett sikringa i midtstilling.

Ta sluttstykket ut og på motsatt side av der hvearma festes i sluttstykket er det en skråslipt blank tapp Trykk den inn og skru av boltmuffa. 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...