Jump to content

Savage Mark II - Avtrekk


lakelander links

Recommended Posts

Jeg har en Savage Mark-II salong i links som jeg fikk når jeg var mindere, det eneste problemet jeg har med den er atte det er ett kjempe hardt avtrekk. Dette er den gamle typen, som ikke har den nye Accutrigger avtrekket og da er det kjempe hardt. Har hatt den hos børsemaker to ganger og de tør ikke og gjøre noe mere med den.

Var på jaktdepoetog hørte om og kjøpe nytt avtrekk, og der høretes det ut som om det var en kjempe jobb, som kostet vertfall 1500kr, og jeg kunne nesten kjøpe meg en sy salong rifle, så spørte jeg om jeg bare kunnekjøpe avtrekket og stette det på selv, men det høretes ut som ikke gikk. Når jeg da kom hjem skrudde jeg opp og kikket, avtrekket satt fast med to skuer.

 

Noen som har noen ider hva jeg burde gjøre?

Kjøpe ny, eller prøve og fikse?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg forslår at du forandrer emnet fra Fikse på eller kjøpe ny? til Savage Mk II - avtrekk? eller lignende.

 

Rifle Basix har avtrekk som i følge Brownells er stillbart ned til 10 unser (~300 gram), i match-kvalitet og som passer rett inn og bruker originat avtrkkerhus og sikring. Snaut 100 dollar hos Brownells og litt billigere hos Rifle Basix.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...