Jump to content

PraktiskHagle - hva slags mods anbefales å gjøre på pangen?


Emblazon

Recommended Posts

-Stort, lett synlig fiberkorn

-Utvide matebrønn forsiktig

-større sikring

 

Det burde holde i bøtter og spann:-)

 

/D

 

 

hva mener du med forsiktig? muligens forklare litt nærmere på en PM om du gidder?

 

Med "forsiktig" mener jeg "ikke så mye at kassa blir svekket rundt løpsinfestingen eller i sidene"

 

Du kan trygt fjerne litt gods i forkant av heisen og runde kantene så du får bedre plass til puselankene, men her der det viktig å være konservativ og heller ta for lite en for mye.

 

/D

Link to comment
Share on other sites

-Stort, lett synlig fiberkorn

-Utvide matebrønn forsiktig

-større sikring

 

Det burde holde i bøtter og spann:-)

 

/D

 

 

hva mener du med forsiktig? muligens forklare litt nærmere på en PM om du gidder?

 

Med "forsiktig" mener jeg "ikke så mye at kassa blir svekket rundt løpsinfestingen eller i sidene"

 

Du kan trygt fjerne litt gods i forkant av heisen og runde kantene så du får bedre plass til puselankene, men her der det viktig å være konservativ og heller ta for lite en for mye.

 

/D

 

Alrigt. Takk for det.

Da er det bare å sette igang da :P

 

Og en annen ting jeg kom til å tenke på; funker greit med slugs på Modified choke'n?

Link to comment
Share on other sites

du må ha kammerflagg på hagla, om du ikke har så er det å få kjøpt på banen :)

 

flott a.. lurte evt på å lage en variant med en klikkpatron og no deler fra et AR flagg :P

 

Jeg bruker en bit 16mm korrugert elektriker-rør, har også sett en bit hageslange. Begge er gratis og fungerer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...