Jump to content

Kjøpte meg ny rifle!


Ruger 10/22

Recommended Posts

Hvis det er den typen som er med 2-3 skruer for løpsbytte, så pass på at det ikke kommer olje mellom løp og kammer. det gjorde d til meg, og skruene løsna, og skudda slang både vidt og bredt...Og de skal vel stremmes med moment tror jeg...Ei flott børse som samler meget godt hvis "alt" er gjort riktig, men for meg, så blir d litt mye "ingeniørvåpen"....Noen skyttere som har Sauer vet jeg bruker elektrikkerrør når de pusser børsa for å unngå olje mellom løp og kammer, og "rusk" i avtrekkersystemet....

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye skyder :D

Jeg har haft min i et par år nu, med 6,5x55 og 9,3x62 piber.

 

Fantastisk aftræk og god præcision.

8-10mm i 6,5'eren :mrgreen:

 

Jeg er meget glad for den og har ikke haft nogen problemer.

Tommy's problemer med løs pibe har jeg aldrig oplevet.

Link to comment
Share on other sites

Dette er ei kjempebørse, har hatt maken noen år men synes det ble litt pes med løpsbytte så jeg kjøpe en til så nå har jeg en i 6,5 og en i 9,3, har også 3 stokker, 2 for jakt og en for jaktfelt.

Jeg har 2 forskjellige låsekasser, en standard og en custom men merker ingen forskjell.

hadde samme oppsettet tidligere med Sauer 202 men var ikke fornøyd så jeg gjorde en avtale med forhandler om å bytte til S&L og angrer ikke på dette.

Jeg har EAW på jaktbørsa og Leupold QR på jaktfeltbørsa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...