Jump to content

Beretta Cheetha .22LR


Vaquero

Recommended Posts

Jeg er heldig som skal få låne/prøve en Beretta mod.87 Cheetha i påsken:

Jeg har den for fikling og studering for øyeblikket, det blir spennende å prøve den nå i påsken. Jeg tror ikke påskeharen gir meg den i en gottepose eller påskeegg i år. 

Uansett skal jeg prøve denne nydelige lekkerbisken til uken. Jeg kan dessverre ikke komme med et seriøst resultat om hvor god jeg og pistolen er til å skyte, jeg sliter noe med "grå ster". (jeg må nok ta et kirurgisk inngrep i år, rifle med kikkert går veldig bra, enn så lenge). Jeg kan prøve å følge opp denne tråden etter hvert. Teknisk sett så hygger jeg meg med hvor "snasen" den er, pent laget innvendig og utvendig ikke minst tiltalende design. Min hånd opplever grepet som passe perfekt fyldig. Det som irriterer meg mest er at jeg ikke kan løfte tommelen for å løfte sikringen, å presse ned med tommelen for å avsikre går lett. Sikringen er i overkant hard. Magasinet tar 10 skudd .22 LR. Som vi ser på siste bilde så er den en del mindre enn en italiensk fetter fra Tanfoglio i 9x19.

DSC07132.JPG

DSC07133.JPG

DSC07137.JPG

DSC07139.JPG

DSC07135.JPG

DSC07141.JPG

Edited by Vaquero
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • Vaquero changed the title to Beretta Cheetha .22LR

Da er den testet etter beste evne:

Dette er den beste 10-skuddserien på ca.18 meter. Ikke håpløst, bedre enn ventet. 100 skudd med CCI Standard fungerte uten noe fusk. Geco/RWS Rifle ville ikke veksle. Da blir det CCI på første og beste stevne for banefelt. 

Beretta.JPG

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...