Jump to content

Vil du teste en ny ballistisk app?


audungk

Recommended Posts

Jeg har tidligere fortalt at jeg lager en ballistisk kalkulator, men i utviklingsfasen har den endret seg over til å bli en PRS-fokusert kalkulator som nå er klar for noen flere testere.

Appen er kun for iPhone, og har en del funksjoner som jeg tror kan være relevante for PRS skyting. Aller helt håper jeg på en tester som bor i Romeriksområdet, og har mulighet til å møtes for å la meg observere i en halvtimes tid, men om du har iPhone, er aktiv skytter og tåler at appen har noen få bugs er jeg også interessert i å høre fra deg. 

 

Legger ved noen skjermbilder for å skape oppmerksomhet

 

IMG_1769.PNG.549f23357cd6ddc0e9e60b4fd89ec2fb.PNGIMG_1772.PNG.9ae1ddaedcbac878df6cf4c6f06d6921.PNGIMG_1771.PNG.46dce5e9cfab0dab6aea9e1dc66ff521.PNGIMG_1770.PNG.02ae7d9aaee5430ead764b69c7dfc03e.PNG

Link to comment
Share on other sites

På lang sikt er planen å importere stevner fra shoot n' score it og andre ting som leverer data i struktur, men du kan legge inn akkurat det du vil som stage navn. Datasettet er lagt opp til 1 match -> flere stages -> flere targets per stage. Eneste begrensningen er at knepptabellene i matchmodus kun regnes ut i mrad, men det kan endres om interessen er der

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...