Jump to content

Ladedata til tunge kuler


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, eg vil gjerne spørja om råd og konkrete ladedata til desse kalibera/ kulene- frå folk som har prøvd det. På førehand takk :)

Har søkt i tidlegare trådar, men spør igjen då det ikkje var mykje data å gå ut frå. Ladedata eg inn på nettet frå Norma og Vihtav. har heller ikkje data for dei aller tyngste kulene).

 

Kaliber kule

 

6,5x55 10,4 gram/160 grains Woodleigh Weldcore pp

 

270wsm 11,7 gram /180 grains Woodleigh Weldcore pp

 

30-06 14,2 gram/220 grains Woodleigh Weldcore (her finn eg data frå krutprodusentane)

 

30-06 15,5 gram /240 grains Woodleigh Weldcore

 

300win mag : samme kuler som for 30-06

 

På førehand takk.

 

Mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Har ladet 240grain woodleigh i 3006 og 160grain woodleigh i 260 remington

240 grains kula lades med 55,2grain(maks etter tabell) n560 og col på 82 kronografert til 710ms ingen trykktegn

normal_ladedata.jpg

Dette er tabellen jeg begynte med

Blei skutt en hjortekalv med denne ladningen ifjor og bukk på 132kg iår gjenomskytning og fine slakt på begge.

 

Med 160grain woodleigh var det værre, men om du sjekker ladedata til hornady 160 grain og oryx på norma sidene ser du at det er tilnærmet samme ladevekt. i 260 rem begynte jeg litt forsiktig på oryx data og jobbet meg oppover.

Maks ladningen for oryx er nok MAKS med woodleigh kula i 260 rem med denne rifla hvertfall.

Begynn med 160 hornady eller oryx data og ta det litt forsiktig når du nærmer deg maks så finner du nok en ok ladning.

Ikke prøvd denne kula på vilt ennå men får god presisjon

 

edit: fikset bilde

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...