Jump to content

Lading til Pardini HP .32 S&W Long


Humbo

Recommended Posts

Hei,

skal lade ammunisjon til nemnde våpen, men er litt usikker på kva ladning eg skal gå for. Har ikkje dette våpenet sjølv, så har diverre ikkje sjansen til å finne ut eksakt løpsdiameter eller teste ulike ladningar. Kva kuler/kulediameter/kulehardheit/ladning brukar kammerfolket?

Har støypt opp ein del av denne kula:

IMG_3413.jpg

Siza til .314, BHN på ca. 12, veg 101 grains av luftkjølte hjulvekter. Har N310 for handa, så om nokon har ei god ladning med dette krutet og denne kula så hadde det vore godt som gull. Er det uproblematisk å bruke tennhetter frå CCI i Pardini HP?

Link to comment
Share on other sites

triggerhappy, takkar for komplimentet på kula, dei blei igrunn ikkje så verst. :) Du hadde dessuten heilt rett. Fekk nettopp rapport frå skytebana, patronene var for lange når eg krympa i krymperilla. Var ikkje klar over at det var så lite å gå på i Pardini. Hadde eg hatt våpenet framfor meg hadde det ikkje vore noko problem, då kunne eg sjekka etter kvart. Ser ut til at eg må sette kula så djupt at eg kan krympe over det fremste drivbandet. Evt. må eg sette kula endå litt djupare slik at heile nasa er innom hylsekanten. Nokon som veit om der er litt å gå på i Pardini HP, eller taklar magasinet kun lengda på hylsa slik at heile kula må vere innafor?

Link to comment
Share on other sites

Magasinet på min HP NEW takler kun lengda på hylsa slik at hele kula må være innenfor - vel kanskje en liten (liten!) brøkdel av en millimeter utenfor, men da sjanser jeg trolig med funksjoneringen. Altså hos meg: Ingen del av kula utenfor hylsa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...