Jump to content

Ikke Duracoat, men..


M67

Recommended Posts

Skin Eeze (Save a Snake)

 

Alle horer opp rifler, så jeg fikklyst til å hore opp en bue. Buer skal jo ikke se fullt så "taktiske" ut som rifler, nei de skal se tradisjonelle ut, tradisjonell karbonfiber - "it used to be wood, 60 million years ago".

 

Jeg har et tremidtstykke som er nokså fint, beste sort faktisk

IMG_5158.jpg

 

Så meg ikke råd til Bob Morrisons fineste slangeskinnsdekkede karbonlemmer med skumkjerne av rent kostbarium.

 

Så det ble de her viste Win & Win - WinAct, brukt, til 900,- DE fikk et kort liv som hvite, så med camotape - men nå skulle den av. Med såpevann stod det i bruksanvisningen

IMG_5153.jpg

 

Winact lemmene er ikke de hotteste, men de er ikke dårlige, de er raske nok, og fulle av karbon kryssvev så de er dønn stabile. og robuste.

 

Zalo hjalp ikke, heldigvis hadde jeg noe "buerens" fra påska - det var ikke lurt å begynne med den på kjøkkenbenken før ØKH hadde lagt seg :oops: Men den virket.

 

Fram med Skin Eeze, med "Copperhead" mønster

IMG_5151.jpg

 

Litt knot, 10min, og noen luftbobler

IMG_5156.jpg

 

Og vips, litt bedre match

IMG_5157.jpg

 

 

 

Ja så har jeg jo reddet en slange også

IMG_5159.jpg

K

Link to comment
Share on other sites

Steike, de lemmene ble fine. Har lakket litt på midtstykket mitt(Hoyt GM) tidligere, men nå fikk jeg jammen noen ideer til G3-lemmene mine :D:D

Nå har vi forresten begynt med 50m inne, gleder meg stort til å begynne utendørs nå.

 

Forresten K, fikk du helsningen min fra Harstad?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...