Jump to content

Gorka 3


Fantaboksen

Recommended Posts

Heisann! :)

Den gamle jaktbuksen min er dessverre blitt for slitt til å bruke, og jeg har nå kjøpt meg en BARS Gorka 3 dress på ren impuls..


Denne har jeg hatt lyst på i lengre tid, men har avventet litt ettersom jeg finner så lite informasjon om den.
Men når jeg nå så den til rundt 850,- inkludert frakt fra Russland klarte jeg ikke lenger å motstå fristelsen.

 

Er det noen som har noen erfaringer eller tanker rundt denne?
(Eller Gorka 4 fra samme produsent ettersom jeg muligens har lyst på en slik en også til de litt våtere årstidene)

 


 

 

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med impulskjøpet:) Ser at det er 100% bomull og motstandsdyktig mot vann så da er det antakeligvis plagg du må impregnere med jevne mellomrom? De reklamerer med at Spetsnaz bruker plaggene og det burde i utgangspunktet borge for soliditet. Prisen er det ikke noe å si på og med dagens krav til kvalitet og markedstilgang så selger de nok ikke b-varer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Gorka fra SPOSN/SSO, med Leto-mønster på de områdene med forsterka stoff. De MÅ impregneres om de skal holde vann ute, ellers tar det cirka 5 minutter før den er gjennomvåt og blytung.

 

Det bør noteres at dette opprinnelig er posete ytterplagg ment for å brukes over vanlig uniform og GRU, i kaldt og tørt terreng (fjellområder sør i Russland, Afghanistan om vinteren, osv)

Link to comment
Share on other sites

Takk for tilbakemeldinger. :)

 

Jeg har forstått det som at impregnering i sprayboks-format fungerer greit på slike drakter?

Regnet vel også med å bruke flere lag på vinteren, men det er jo greit. (sånn mtp bruksegenskaper i litt varmere vær også)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...