Jump to content

Viper flex


Sixpointer

Recommended Posts

Må bare skryte av denne geniale skytestøtta. Var lei av den vanlige frontreststøtta og har lurt litt på en slik viper flex. Vært å prøvd den i dag og den anbefales,helt rå skytestøtte.

Ligger som i en benk og gir deg den stabilitet man trenger for utenlandsjakt på litt hold og på vanlig purchjakt her hjemme. Nå kan det høres ut som jeg har noen eierinteresser i dette,men er hverken tilknyttet produktet på ene eller andre måte. Var bare så imponert at jeg måtte forteller dere det.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I Danmark koster den vel på den anden side af DKK 1.500,-, men er hver en krone værd. Det er uden sammenligning den bedste skydestok jeg har prøvet, og med lidt øvelse vil de fleste kunne afgive forsvarlige skud til vildt på op til 200 m.

 

Sendt fra min Nexus 6 med Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...

Jeg har nettopp kjøpt en slik.

Helt super stabilitet.

Foreløpig bare brukt til salongrifla. Litt testskyting på 25m og rypejakt.

Skyter nesten like godt stående med denne som jeg gjør sittende med anlegg.

Hadde ingen problemer med å skyte ryper på 70m avstand stående. Veldig gøy.

Anbefales på det varmeste.

Link to comment
Share on other sites

Hadde en Decoy men leverte tilbake min med en gang

Disse er veldig stødige og moro å bruke 

Men underlaget bør være flatt for at man skal kunne flytte bena enkelt (den står vel beskrevet som til feks smygjakt også)

Jeg som gjerne sitter på post litt uti buskaset fant denne helt ubrukelig. Bena satt seg så klart «fast» i underlaget med det resultatet at rifla pekte en vei. Det var ikke råd å få flyttet bena på den uten veldig styr om en ville sikte andre retninger

Men som sagt, jeg ville ha noe til post. Stående på skytebanen fungerte den toppers :)

 

Ps. En får kjøpt Decoy på Gsport til kr, 999.- for de som er interessert 

Edited by Mondragon
Tilleggsinfo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...