Jump to content

fsu.no


Domino

Recommended Posts

Hei skyttervenner/kammerater!

 

I kveld har jeg sendt følgende epost til Ove C. Svegård (ove.c@ntebb.no) og Pål Kristiansen (paakri@online.no) i fagkomite Pistol:

 

"Hei,

 

Som ivrig leser av statistikker og rankinglister på http://www.fsu.no håper jeg at Fagkomite Pistol kan finne de nødvendige midlene slik at Pål Hembre kan fortsette å oppdatere disse listene. Med den planlagte endringen i klasseføringsreglene vil jo også den statistikken som heter "den store klassekampen" underlette jobben til alle de som er ansvarlige for klasseføringen i pistolklubbene."

 

Jeg håper flest mulig av dere vil sende mer eller mindre likelydende eposter til fagkomiteen, for etter min mening gir disse statistikkene informasjon som er både nyttig og inspirerende for oss pistolskyttere.

 

La oss starte en liten folkeaksjon!

Link to comment
Share on other sites

Er ett bra tiltak det som Pål driver med, men jeg tror nok han får dekket mye av sitt arbeid allerede fra fagkomite.

 

Det vi heller må se på er å få det sentrale registret som NSF har, og kunne få det til å gjøre den jobben som Pål gjør manuelt pr i dag. Det er ingen hindring for at dette kan gjøres elektronisk og enkelt....

 

Mitt tips er vel å sende inn ett forslag til en sak på årets konferanse som fagkomite har på høsten der dette blir ett tema, imens må vi bare vente å se hva NSF sentralt har tenkt å gjøre....

 

Fordelen med en database er at vi får en mer riktig klasseføring samt at alle resultater innen bane og felt blir registrert.....uten at vi har behov for manuell arbeidskraft.....

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Vi vet at Pål Hembre får betalt for dette arbeidet, men ikke hvor meget.

 

Det hadde vært på sin plass at han snart opplyste om hvor mye han får til sammen fra de forskjellige bidragsytere.

 

Det er og ønskelig at han sier hva han ønsker å få betalt for å gjøre jobben, i året / timelønn ?

 

Finnes det noen måte å føre en kontroll med hvor mange timer han faktisk bruker på dette pr år av sin fritid ???

 

:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet at han fikk betalt for arbeidet, men så vidt jeg vet får han ikke det nå lengre. Som han skriver sjøl på http://www.fsu.no : "Tid er penger, og for tiden har jeg dårlig med penger, jeg bruker masse tid på å oppdatere NSF-statistikken, og siden det ikke er betalt så har jeg et problem…"

 

Så jeg forstår det slik at han i dag gjør dette arbeidet gratis. Og hvis man sammenligner denne statistikken med gamle dagers ti på topp, som ikke ble oppdatert hver måned, så er i alle fall ikke jeg i tvil om hva jeg foretrekker. I tillegg til at man kan se hvor langt unna 10. plassen man er dersom man er lengre ned på lista...

 

I vår klubb har man blitt veldig obs på "antall starter pr klubb", og dette har faktisk fått opp stevnedeltakelsen blant våre medlemmer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...