Jump to content

drever n akira


grevlingen

Recommended Posts

hei føler det blir litt feil og skrive om min nye håpefulle drevertispe "akira"i tråden savnet hund.så jeg skal prøve så godt jeg kan og lage en fra valp til jakthundtråd her.skal prøve og finne ut av hvordan jeg legger til bilder i morra.men nå er vi utslitte både meg og vesla.så nå skal vi ut og ha litt frisk luft så skal vi opp og legge oss god natt kammerater :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ja er stas med valp :D i natt har hun ligget i senga med meg.alt har gått bra 04.55 vekket hun meg,da måtte hun ut og gjøre sitt :mrgreen: hun har faktisk ikkje pissa eller noe en eneste gang inne.men hun liker best og sitte på far sit fang,hvis jeg går ifra hun i buret sitt da skal dere høre på gauiling :D

Link to comment
Share on other sites

hei ble en store og lange :D di to første nettene har gått utrolig bra.stuerein er ho jaggu og.jeg har hatt ho i senga på nettene.i natt sov hu til 07,00 da måtte hu ut på do,etter det sov vi til 10.00 :D jeg har begynt og ha ho litt for seg selv en stund,ho er blitt veldig avhengig av matfar :D hvis hun sitter hos kona vil hun helst komme til meg.skal prøve og få lagt ut bilder i løpet av dagen

Link to comment
Share on other sites

idag tidlig hadde hun sin første stålos på trøtraktoren til min 6 år gamle sønn :mrgreen: så dette lover bra.ikveld har "Ailo"kullbroren hvert på besøk,di har riktig fått rast ifra seg,så nå ligger hun rett ut :D jaktkammeraten min som bor kun 100 meter fra meg kjøpte hannen i kullet,så det er jo ekstra gøy.tror jeg skal prøve og la hun sove i buret sitt ved siden av senga i natt.kan ikkje venne ho til og ligge i senga hver natt :!: til våren vil jeg begynne og trene blodspor og prøve og få ho godkjent på ettersøk.må nok få noen gode tips av godeste jaktlykke når den tid kommer.neste vår blir det utstilling og hvis hun tegner godt på jakt blir det selfølgelig jaktprøver.mullighetene for en god jager burde absolut være til stede når en ser på stamtavlene til mora og faren :!: men det kan jo slå begge veier

Link to comment
Share on other sites

hei igjen nå har jeg begynt og gå litt i band med frøkna.det var litt skummelt i starten men det gikk seg til etterhvert,i natt har hun også sovet aleine,noe som over all forventning gikk veldig bra :D har hatt hun litt i hundegarden også slik at hun kan venne seg til plassen hun skal være etterhvert,dette går også bra,hundehuset fant hun fort :D jeg merker hvor mye mere aktiv hun er allerede etter kun få dager siden jeg fikk henne.men en ting er sikkert,det er utrolig hvor fort en slik liten tass lærer,og litt av en personlighet er det og i en slik liten kropp,hun vet hva hun vill :D skall få tatt noen fler bilder av henne og legge ut etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...