Jump to content

Trenger jeg spesiell søknad for 30 skudds magasin?


JohnnyJ

Recommended Posts

Jeg Ønsker og begynne med skyting. Blir Nokk AR15 Platform. Men jeg bare lurte på om jeg trenger å sende en spesiell søknad til tillatelse for å kjøpe magasin med 30 skudd? eller er det nokk med bare våpensøknaden?
Og Evt. Hvor mange magasiner bør jeg kjøpe?
takk på forhånd på alle svar og tips

Edited by JohnnyJ
Link to comment
Share on other sites

Du er klar over hva som skal til for å kjøpe AR15? klar over det er en 2-3 års prossess?

 

 

Kravene til erverv av magasiner til rifle med kapasitet på over 10 sk finner man i Våpenforskriften:
 

Quote

§ 4-4.Halvautomatiske rifler til sportsskyting og våpenmagasin med stor patronkapasitet

Politiet kan gje løyve til erverv og innehav av halvautomatiske riflemodellar som er godkjent til jakt etter § 4-1 til sportsskyting.

Politiet kan gje løyve til erverv og innehav av halvautomatiske rifler som nemnt i våpenlova § 5 andre ledd nr. 3, og våpenmagasin til slike rifler med større patronkapasitet enn 10, med dei avgrensingar som følgjer av § 3-1 og § 3-2, til personar som:

1. har gjennomført tryggingsopplæring som vert arrangert av skyttarorganisasjonen,
2. har i minst to år vore medlem i skyttarorganisasjon som har eit godkjent skyteprogram for den omsøkte våpentypen, og
3. dei siste to åra har gjennomført minst 10 organiserte treningar og minst 10 opne stemner arrangert av skyttarorganisasjonen.

Politiet kan gje løyve til erverv og innehav av våpenmagasin til pistol med større patronkapasitet enn 20 til personar som:

1. har gjennomført tryggingsopplæring som vert arrangert av skyttarorganisasjonen,
2. har i minst eitt år vore medlem i skyttarorganisasjon som har eit godkjent skyteprogram for våpenmagasin med større patronkapasiteten enn 20, og
3. det siste året har gjennomført 10 av skyttarorganisasjonen sine organiserte treningar eller konkurransar.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...