Jump to content

Halvauto jaktvåpen tilltatt


MauserGutten

Recommended Posts

Hei, kjedet meg på en søndagskveld så jeg leste gjennom våpenforeskriften, og der så jeg

§ 4-1.Halvautomatiske rifler til jakt

Politiet kan gje løyve til erverv og innehav av halvautomatiske riflemodellar som opphavleg er konstruerte for jaktbruk, og som:

1. frå fabrikk er produsert for bruk av våpenmagasin med patronkapasitet på inntil 10,
2. ikkje er tilverka med skjefte eller annan innretning som heilt eller delvis dekker oversida av pipa, og
3. ikkje er tilverka med pistolgrep som står att på våpenet når bakstokken takast av.

Eit løyve etter første ledd kan likevel berre gjevast for våpentypar som oppfyller krava til lovleg våpentype etter § 3-1 og § 3-2 i denne forskrifta og våpenlova § 5 andre ledd.

Politidirektoratet kan gje førehandstilsegn om ein våpenmodell er tillaten etter første og andre ledd.

 

med dette så er halvauto jaktvåpen lovlige (§3-1 er at man ikke kan bruke militærammo og den andre er lengdekrav)

så ut av det jeg forstår er 597,10/22 BAR (ikke M1918) fullt lovlige så lenge de er innenfor rammene dvs at tacticool ikke er lov

Edited by MauserGutten
Var ikke ferdig med å skrive
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...