Jump to content

Hvilken hund kan passe til oss?


christianj

Recommended Posts

Ja de var flotte.

Tror også at vi blir fornøyd med valget.

Likte måten spesielt Spider er på inne, pia er jo hundegård hund så når hun kom inn va det jo full spiker :lol::lol::oops:

Tror dere får invitere meg med på jakt så jeg får en innføring i hijakt og minkjakt så får men heller se etter hvert hva det blir til :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det høres vel egentlig mest ut som du ikke vil ha hund. I hvert fall ikke en jakthund!

 

For det er litt av et kinderegg du ønsker deg. Den skal være bitteliten. Den skal ikke kreve mye mosjon. Og på toppen av dette skal den være brukandes til å jakte "alt mulig rart". Lett å dressere skal den også være. Lykke til!

 

Nei, gå for en katt!

 

Dette var virkelig et innlegg med mye saklig argumentasjon og info. Hvis du ikke klarer noe annet enn å lire av deg sånn dritt håper jeg du lar være å poste så mye her på Kammeret. Er det noe vi ikke trenger så er det slike innlegg. Greit å være uenig, men ikke svar som en fjortis.

 

Edit: Hvis moderator syns dette ble for skarpt, slett ivei.

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel både Spider og Pia noen av de mer " aktive " representantene av rasen , så om dere synes de var greie så blir det neppe stort værre :wink::lol: Tror nok Polar er enig med meg der...... :D

 

Ja han sa vel noe slikt selv :lol:

Han sa dine hunder va en del hakk roligere. Syns ikke spider var spesielt urolig selv når vi var der, han la seg fort ned og sappet av når vi satt og drakk kaffe.

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel både Spider og Pia noen av de mer " aktive " representantene av rasen , så om dere synes de var greie så blir det neppe stort værre :wink::lol: Tror nok Polar er enig med meg der...... :D

 

Jeg hadde ikke gitt de valium i dag, jeg sverger :lol:

 

Men det er hyggelig å høre at du har bestemt deg, får du bare benytte ventetiden til å få deg litt teori og praksis. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

hei er det noen hunder som kan brukes som stående fuglehund/ rådyrbikje (los) og til harejakt?

lurte siden jeg er 15 År gammel og skal beggyne på naturbruk( videregående) i august i år, og flytte til hybel. har akkuratt tatt jegerprøva og har tenkt å skaffe meg hund når jeg flytter dit. men problemet er at jeg må betale for å ha hubd der, så det vile vært greit med "En" hund, tenkte helst på (gordon setter/finsk støver eller beagle størrelse) og ikke sånne små som dachs og terrier. har dere noen forslag?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...