Jump to content

338 lapua


knutmstien

Recommended Posts

fikk forverig invitasjon fra en arbeids kompis til og prøve skyte 338lapua mag i morgen:D

 

Gjør det!! Det er "gromme saker", men rel vanskelig å skyte godt med, hvis du ikke er godt trenet til å takle slik rekyl i lengden.

Jeg tør nesten vedde på at du kommer til å skyte bedre med en 300 WM, enn en LapMag, også er det mye billigere komponenter. Dette igjen gjør at du kan skyte mye mere, og da blir du ENNÅ bedre til å skyte.

Mitt råd; vent med lapuan, den kan du kjøpe senere......

 

(Ja, jeg vet hva jeg snakker om........) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er bra rekylbems på TRG42 og rekylen skal ikke være så ille sier sier mine finske venner, men de klager på støvet den blåser opp av bakken :) Jeg holder meg i den gamle finske sniper kalibret 7,62x53R :lol:

Du må huske på at dine finske venner eter jern og driter kjetting :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det er bra rekylbems på TRG42 og rekylen skal ikke være så ille sier sier mine finske venner, men de klager på støvet den blåser opp av bakken :) Jeg holder meg i den gamle finske sniper kalibret 7,62x53R :lol:

Du må huske på at dine finske venner eter jern og driter kjetting :lol:

 

Har ikke noe med saken å gjøre, men alletiders "beste" sniper skytter var finsk :wink:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Simo_H%C3%A4yh%C3%A4

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...