Jump to content

Moment på ein mcmillan A5???


700 sps tactical

Recommended Posts

@Solheimen.

 

Er ikke den momentnøkkelen egentlig til kikkertringene? Tror både Badger og Leuopold bruker 65lb moment for ringmontasjer?

 

Har også en slik Wrench med min LB, og jeg har den orginale A2-stokken.

 

Hei Varminter :wink: Nei den er til stokken. Fikk til og med bruksanvisning med :mrgreen: Husker ikke hva momentet til Badger er, har det liggende ett eller annet sted, men tror nok det er mye det samme ja.

Link to comment
Share on other sites

...Det er alu beddeblokk oppi stokken, er det noe greier??

 

Er du helt sikker på dette??

Jeg mener bestemt at alle McMillan stokker er såkalt drop-in, men at søylebedding evt glassbedding er anbefalt og gjøres nesten uten unntak.

Om det ikke er spesifisert på akkurat den stokken du har bestilt så må muligens løpskanalen freses og kolbekappe monteres.

Har du en link til stokken din?

Link to comment
Share on other sites

...Det er alu beddeblokk oppi stokken, er det noe greier??

 

Er du helt sikker på dette??

Jeg mener bestemt at alle McMillan stokker er såkalt drop-in, men at søylebedding evt glassbedding er anbefalt og gjøres nesten uten unntak.

Om det ikke er spesifisert på akkurat den stokken du har bestilt så må muligens løpskanalen freses og kolbekappe monteres.

Har du en link til stokken din?

 

 

Eg kjøpte den hos midway eg bestillte den på nettet, så eg ringte degen etter og da sa dei det var alu bedding i den.

Eg får den i morgen ,så då ser eg jo kva som er oppi :wink:. Eg spurte og selgeren om han viste kor mange nm, men det viste han ikkje :shock: Så det er derfor eg spør. Trur eg begynner litt lavere enn det som blir anbefalt her. Har ein Sauer 200str og den liker ikkje noment over 6nm. Stokken er ferdig frest og tilpasset kort lås kasse til remington, det er varmint løps kanal. Så det var berre og montere sa han.

Link to comment
Share on other sites

Vanlig moment på remington er som skrevet i tråden tidligere 65lbs/in eller 7.3Nm.

Du får legge ut et bilde når du får den.. Gratulerer så mye med en meget behagelig stokk!

Nå er det nok ikke lenge før du begynner å fundere på nytt underbeslag og magasin fra HS Presicion tenker jeg.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vanlig moment på remington er som skrevet i tråden tidligere 65lbs/in eller 7.3Nm.

Du får legge ut et bilde når du får den.. Gratulerer så mye med en meget behagelig stokk!

Nå er det nok ikke lenge før du begynner å fundere på nytt underbeslag og magasin fra HS Presicion tenker jeg.. ;)

 

Okay vist remington bruker 7.3Nm så blir det eg kommer til og bruke. Det kan jo tenkes at det følger med ein liten lapp av noe slag :D. Ja eg har snakket med hansen om underbeslag i dag det blir nok det over nyåret. Har og bestillt a-tek demper og tofot, har og kjøpt meg nytt sikte. Så det skal bli grom børse til slutt :!::!: Kjekt og kjøpe seg jule gave sjøl og kjerringa betaler hehehe :lol::lol: Klart bilde kommer når eg er ferdig og montere. :D:D

Link to comment
Share on other sites

To-fot?? Er ikke det for folk som ikke kan skyte da? :wink:

Jo eg kjøper det kun for pynten sin skyld det ser jo bedre ut :lol::lol: . Skal ikkje bruke den på banen UTEN AT HOLDA BLIR ++ 800M. Ellers er den ikkje brukende hehehe :mrgreen::mrgreen: . Eg er vel meir negativ til tofot når det kommer til jakt, då meiner eg at enn skal klare seg uten slikt. Det er no meg, men det er opp til kvar enkelt ka dei vil dra rundt i skogen med, så lenge dyra detter og ikkje lider. :wink: Håper du fikk svar på spørsmålet :?::lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...