Jump to content

Large Rifle Hetter


Guest Tico

Recommended Posts

Hei

Nå er det visst tørke på CCI hetter.(de klikker visst også)

Da er det store spørsmålet hvor får eg tak i Federal Match hetter?

Eller Winchester hetter? Helst i nærheten av Møre

Laget her har kun fått inn Remington hetter..

Noen som har erfaring med desse?

Link to comment
Share on other sites

Remington hetter er de hardeste tennhettene og klikker dertil oftest (min erfaring)...

 

Sannes våpen og presisjon skal ha, men er sikkert tom...

 

Jaktdepoet sender over hele landet... ikke så gærn fraktpris heller; 350kr intill 10kg levert Ålesund. Selv bestilte jeg et par tusen Federal tenhetter, par hundre haglepatroner og noe smårask... men bikka bare 9kg :wink:

Link to comment
Share on other sites

kan du jo ringe g-sport lefstad å sjekke hva de har inne tlf: 73 83 12 00

 

 

Var der i forrige uke å kjøpte CCI hetter, de hadde da massevis på lager. Tror faktisk de holder ett greit lager stort sett hele tiden. For en tid tilbake leste jeg her på kammeret at det var tørke på krutt også, snakked med de på våpenavdelingen hos Lefstad, og de hadde ikke hatt problemer i det hele tatt med å skaffe krutt (hadde masse på lager også).

 

En annen ting er at gutta på våpenavdelingen hos Lefstad er veldig trivelige, tar gjerne en jakt-/lade-prat. Meget god peiling på hva de driver med også. Meget god service.

 

Kan virkelig anbefale en tur til Lefstad (G-Sport) i Munkegata i Trondheim.

 

PS! Håper nå ikke dette er som tekstreklame å regne, jeg er bare en meget godt fornøyd kunde.

 

PSS!! Jørn på Lefstad drev tidligere Jaktpartner på Heimdal, MidtNorges beste jaktbutikk (som dessverre ikke gikk rundt, og nå er nedlagt).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...