Jump to content

Pris på brukt Beretta S 682 Sporting


edru

Recommended Posts

Uten å ha sett den... Ca 10000. Da vil jeg tro både selger samt kjøper er greit fornøyd? Kan gå over, men om den skal selges raskt må du muligens legge den ut et stykke under og be om bud? De første 682 var litt klumpete og grove. Om du har versjonen med optima choker så mener jeg den er nettere. Og mer attraktiv. Og veldig bra:)

Edited by hovdeknuten
Link to comment
Share on other sites

Iløpet av det siste året har jeg fulgt litt med etter beretta på finn. Har sett flere ligge på 12-17 på finn. Men hva som er «riktig» pris har jeg ikke nok kunnskap til å si noe videre om.

 

men selv er jeg blitt litt lei av alle som skal prute, så legger ofte ut ting litt høyt, men ikke urimelig høyt. Så folk heller kan komme med ett greit bud.

 

hvis du legger ut for 15 Så kommer det alltid noen som byr  13. Legger du ut for 13’ byr de 11 osv.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det er jo alltid litt vanskelig å vurdere verdi med utgangspunkt i hva folk legger ut tilsvarende på finn. Sier ingenting om hva de blir solgt for  Jeg vil tro at du bør ha 10000 og siden det er en Beretta i god stand. Være attraktiv. Så jeg ville lagt den ut til 10-12 tusen. Med gode bilder, og info. Legg den ut nå før jakta...

Edited by hovdeknuten
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...