Jump to content

Norges første jaktpodcast


JegerStineNo

Recommended Posts

Hei fine folk :)

 

Jeg startet Norges første podcast om jakt for 7 uker siden. Den heter "JegerStine - Jakten på Norge" og kan bl.a. lastes ned på iTunes, Google play osv - eller via min hjemmeside (se RSS feed på bloggen). God lyd er viktig for meg å oppnå, men jeg tar stort sett intervjuer ute i skog / skytebane osv., så her vil jeg lære av eventuelle feil under veis, og setter utrolig stor pris på alle tilbakemeldinger jeg får - og ønsker, dersom noen har det. Jeg har mange temaer å velge i, og mange interessante gjester fremover - og på kort tid har jeg fått over 3500 lyttere, noe jeg setter enormt stor pris på.

 

Utover sommeren kommer episoder om bl.a. lokking på rev / bukk, hundepeiler og GPS, blodsportrening, optikk, ammunisjon og mye mye mer.

 

Har dere noen tanker om emner der dere gjerne skulle hatt mer informasjon, så del de gjerne med meg - så kanskje det kan være en aktuell episode.

 

Ha en riktig fin dag videre.

 

/JegerStine ❤️

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, plugg69 skrev:

Hei, og takk for fin podcast.😊 

Gjerne ta med litt om hjemmelading.. 

Og en episode der man kan se litt på hvor rimelig det er mulig å få det til for nybegynnere,både hagle og rifle,nytt og brukt😊

 

Takk! Det er en kjempe ide 😀 Det skal jeg absolutt gjøre!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

Den skudd-lydeffekten du har i starten og slutten av hver sending er veldig høy sammenlignet med talelyden... det blir iallefall et veldig høyt smell når jeg hører på dette i bilen. Ikke bra for oss som er redde for hørselen ;-)

 

Men uansett - veldig bra opplegg! Håper å høre flere podcaster fra deg fremover! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...