Jump to content

Kiling i rem 700sps 22-250


caveman

Recommended Posts

Første mulighet: Brukerfeil som Harald antyder. Symptom: Uforklarlige funksjonsfeil som dukker opp i stressede situasjoner. Løsning: Tørrtrening og øving til handlingen sitter i fingrene.

 

Andre mulighet: Slakk utdragerfjær. Symptom: Når du trekker sluttstykket langsomt tilbake faller hylsa rett ned i magasintoppen isteden for å bli kastet ut. Løsning: Bytt fjæra.

Link to comment
Share on other sites

uansett hvor hart ladegrep jeg tar spetter hylsa aldri mer enn at denn faller ut av kassa, er vel fjær som må skiftes

 

Sterke tegn på at det er fjæra som må skiftes ja. Er en kjent svakhet på dem dette. Noen fjærer har for dårlig spenst. Husk å ta ut utstøteren før du prøver å sette inn den nye, så slipper du å knekke den nye slik jeg gjorde første gang...

Link to comment
Share on other sites

hmmm kvalitet disse remingtonene børsa har knapt skutt 30skudd før jeg må kjøpe deler :lol:

 

 

Hvem kamra løpe for deg Brynjar? Har tilgang på en 22-250aimp brodsj.

 

Jeg mener også at det er en reklamasjonssak.

 

Børsa mi ble ordnet av Øyvind Kvig i Hommelstø. Vi spleiset på en brotsj som ble slipt ned til Tight Neck i kammeret. Derfor kan jeg kun bruke Normahylser uten å dreie dem først. De går på håret inn fordi de er de tynneste jeg har prøvd. Alt annet kan jeg bare glemme å stappe inn. Kvig gjorde forøvrig en meget god jobb på børsa mi. Skudd nummer seks, syv og åtte samlet 10 mm med nyløpet. Jeg ble bare stående og gape! Skjøt en fiskemåke for et par måneder siden. 540 meters hold på første skudd.... :shock: Virkelig artig å eie ei børse som går så godt :D Anbefaler å bruke ham til litt spesielle prosjekter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...