Jump to content

Krico rifler


Peacemaker

Recommended Posts

Jeg liker Krico jeg :)

Kvaliteten er meget fin men koster også litt extra hvis du sammenligner med mange andre våpen.

Jeg kjenner best Krico i 22lr, 22wm, 22hornet og 222rem.

 

Den Krico jeg eide hette mod302 og var i god stand. Fin kvalitet på lik linje som Anschütz.. men absolutt bedre åpne sikter på Krico!

 

Krico er kjent for fin presisjon.

 

Våpen til å stole på hvis du spørr meg 8)

 

MVH Niclas,

Link to comment
Share on other sites

Har en Krico salongrifle (husker ikke modellbetegnelsen, men den er nok 15 år gammel) jeg er godt fornøyd med. Pent treverk i stokken og ikke så spinkelt og "leketøysaktig" som på mange andre salongrifler. Finishen på metallet er god, og presisjonen er så langt jeg har testet også meget god. Den har aldri gitt meg klikk. Etter min erfaring er salongrifler fra Krico å anbefale!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal være litt forsiktig å si formye om Krico siden jeg har en i .260rem til salgs nå.

 

Personlig er jeg svært glad i våpenet og selger det egentlig kun siden jeg ikke lader selv så jeg har heller kjøpt meg en 6,5-55. Våpenet mitt har ihvertfall et veldig bra avtrekk og god presisjon selv med kjøpeammo. Jeg har en modell 600 som opprinnelig var i .223rem og ble ombygd av tidligere eier. Jeg kjenner også en annen som har en Krico tror det er en 700 i .30-06. Han er også veldig fornøyd med sitt våpen.

 

edit Tok hvilket kaliber det opprinnelig var litt på dårlig husk. Fikk med magasin på .308win og 5,6X57 når jeg kjøpte den og tror sistnevnte er orginalmagasinet.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...