Jump to content

Blying i tønne


LabRat

Recommended Posts

Hei.

 

Fekk tak i noko WC kuler, 148 grains som eg ville teste ut i min 686 revolver.

Fekk både .357 og .358 kuler.

Tenkte eg ville begge to for å sjekke kven som var best.

 

Tidlegare har eg prøvd å tvinge ei kule inn "feil" veg i sylindaren. Det gjekk med litt makt, men ikkje mykje. Det var ei .357 kule.

Prøvde og ein gang å slugge ei blykule gjennom løpet og denne datt faktisk ganske lett gjennom kammeret i tønna etterpå.

Kan det stemme at kammeret i tønna er trangare enn løpet ?

 

Uansett så lada eg opp nokre testladningar i dag.

Etter nokre få skot så merka eg at det la seg litt bly i enkelte sylinderar. Nesten som flak.

Kan dette vere eit tegn på at 358 kulene er for trange ?

Meiner eg brukte bra nok "flare" slik at kulene ikkje vart høvla når det vart satt i hylsa. Trur heller ikkje det ville lagt seg på same måte i tønna..

Fekk ikkje testa nok til å bestemme kven som vart presisjonsmessig best i dag.

 

Alt var likt i patonene bortsett frå kulediameter. Den største kula hadde litt større hastighet.

 

Lurer berre i grunn på om det er noko vits i å lade opp meir 358 kuler dersom dei er for trange

Link to comment
Share on other sites

Du skriver inte vilken laddning du har använt. Har själv haft liknande problem med HBWC kulor i min 686. Dessa kulor är väldigt mjuka och känsliga för höga hastigheter. 200 m/s kan man ha som riktvärde. Har själv bytt till H&N kopparpletterad 125 gr HBWC i min PPC revolver. Tycker rena bly kulor skitar ned så in i h..ete. Och så kommer jag bort från risken att få i mig bly ångor vid skytte

Link to comment
Share on other sites

Akkurat..

Eg begynte rundt 600 fps.

ingen problem.

 

Såg ikkje etter dette, men la ikkje merke til det i tønna før eg hadde skudd litt av dei raskaste ladningane.

Tipper opp mot 770 fps..

Det skulle vel bli noko slikt som 234 m/s.

Du meiner kankje dette er for raskt ?

Gjelder Clarry kuler 148 grain WC

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...