Jump to content

Anbefaling av CAS hylster


norwegianwiking

Recommended Posts

er på jakt etter belte og hylster til CAS, og lurer på hva som anbefales. Prisen må være overkommelig, men kvaliteten må også være grei.

 

Hvordan er det med og handle belte\hylster fra utlandet via nett med toll\moms?

 

Hoi.... nå er du ute i mørkt farvann....;)

Mange muligheter (nærmest uendeig) Jeg har sluttet å sy for tiden så jeg kan ikke selge deg en rigg men dert finns en del ok ting på nettet, men regn med at konkuransegreier (av godkvalitet) er dyrt. Anbefaler å sjekke ut Evil Roy's hjemmesider. Mange norske toppskyttere bruker de rigggene som markedsføres der.

 

Jeg bruker forøvrig litt hjemmemekka og kjøpt i glad blanding, men vurderer å bestille håndsydd og blotrimmet fra den eminente Heck Thommas i bergen. (Hmmm... er det ikke jul snart?)

 

er børsa snill med deg?

Jeg har muligens noen halvslitene 1875 remingotn replicaer til overs snart...

Link to comment
Share on other sites

Børsa funker godt den, dog er den et helvete og holde ren.

 

Har fått mye underholdning ut av den så langt, men ingen konkurranser i år.

 

1875 remington. ja, jo, kanskje. Har en Pietta 1873 nå, og snuser på Uberti sin "patronkonverterte" 1851 Navy :D skal det være originalt så skal det være originalt, og det var den modellen de fleste hadde (de lagde vel flere 1851 Navy originalt, en de lagde 1873).

Link to comment
Share on other sites

HVor mange centimeter rundt livet?

 

Jeg arvet en "rigg" (fanken der brukte ej et av disse idiotordene, det bør ikke skje) - et belte med lavthengende revolverhylster.

 

Det er strammet inn endel av en sadelmaker samt at det er skåret ned fra /2 SAA løp til 4/3".

Det er av ukjent opphav (meksikansk????) og kostet ca 1200,- i sin tid, kvaliteten er bra.

Jeg fikk dessverre aldri bruk for det, av ymse årsaker.

 

Jeg arva det etter en avdød kompis, han var en god del slankere enn meg, og ble rett og slett mager (døde av cancer), men jeg har beveget meg i stikk motsatt retning.

 

Dersom det er interessant kan jeg legge det ut på http://sluttstykket.rubrikk.no

Jeg har en god del liggende ute der fra før, hylstere for pistoler og revolvere og skytevåpen og og endel annet, og er ganske bra på å ta illustrasjonsfoto.

 

Men jeg må vite hvor mange CM du er om livet. PM?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...