Jump to content

Polen bukken 2007


Mullins

Recommended Posts

yabilder123.jpg

 

 

yabilder128.jpg

 

Da var bukken fra Polen som jeg fikk i Wroclaw i fjor tilbake fra Lars Koefoed , bror til Donner her, og veldig bra arbeide på den. Bukken er ikke av de største men den har 7 tagger og den er ganske lik den første bukken jeg fik kder nede som også var 7 tagger og det var på samme rosenknopp som den taggen vokste utfra s det er bra gener der nede.

 

Det er sikkert , neste utstopping som blir gjort blir hos Lars, bra service og veldig bra kvalitet på det. :D:D , Men får da prøve å få til noe vilt fra deler av kloden, eller kanskje en av de sky store sørlands råbukkene som gjemmer seg i terrenget jeg skal jakte på til neste år .

 

Holdet var ca 70 meter og det var knall og fall med lungeskudd med hjemmelada Oryx i .358 Norma Magnum rifla , skuddsåret var ca 4 -5 cm i diameter og lite ødelagt ellers på den ( hadde med den rifla fordi det var villsvin i området også og rather safe than sorry .....)

 

Men neste gang det blir bukkerifla blir det nok en 6XC som jeg drar med meg da på jakt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...