Jump to content

Tofot til langhold


Tsirnes

Recommended Posts

Hei!

 

Håper jeg har lagt dette innlegget inn på rett emne :P

 

Jeg har en custombygd børse med MDT TAC21 chassis som jeg skal ha en tofot til.

Jeg kjøpte med meg en slik picatinny rail som jeg kan skru på undersiden der hvor reimbøylefestet ligger.

Jeg har også et reimbøylefeste der fremme.

 

Jeg sliter med å finne tofoter som skal monteres på picatinny, og de få jeg finner, er svindyre. sånn 3000 og oppover.

Men er det kanskje dette som er prisen for en god tofot som skal være solid og god nok for langhold?

 

Er det tofoter som går på reimbøylefeste som er gode nok for langhold, som også ikke er altfor dyre? :P

 

Jeg skyter vanligvis ikke med tofot, så dette er litt nytt for meg så trenger litt råd og input på hvilke alternativer jeg har :P

Jeg har lett langt og lenge på alle nettstedene jeg vet om, men står litt fast da jeg ikke finner noe :P

 

Mvh

Torstein

Link to comment
Share on other sites

Picatinnyfeste for Harris (den trenger du egentlig ikke siden du har sånn feste i børsa):

http://www.brownells.no/epages/Norge.sf ... ctID=82251

 

Harris tofot:

God, enkel, vettug pris (mer eller mindre), samt veldig populær å mislike. Beste nordmann på NM langhold 2016 bruker sånn, det gjør jeg også:

http://www.brownells.no/epages/Norge.sf ... /416005000

 

9-13" s-br -modellen er den vi bruker.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Eg har ein atlas kopi tofot :) Dei kostar under tusenlappen og har picatinny feste.

No har ikkje eg skutt med min, men det virkar som den er veldig god kvalitet:)Så har ingen tvil på at det er ein kjempe tofot til den prisen. Veit det er fleire her på kammeret som brukar den og er fornøgd med den!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...