Jump to content

Nye våpenkort?


vest

Recommended Posts

Rett etter nyttår fekk eg ei ny rifle Bergara B14. Dette er ei vanlig "normal" rifle ikkje noko systemvåpen,men heller ikkje så vanskelig å skifte løp som på Sauer 101 eller M12 om eg ein gong i framtida skulle ha behov for det. Rifla er i kaliber 308win. Først i dag 29.mars nesten 3 mnd seinare fekk eg våpenkort. Eit for låskassa uten kaliberbetegnelse og eit for løpet med kaliberbetegnelse. Begge korta hadde serienummeret som kun står på låskassa. Dette kan vel ikkje vera rett eller har dei begynt med dette no i det siste? Kanskje dei har forveksla rifla med ein anna Bergara BX-11 som er ei systemrifle?

I praksis betyr vel dette at eg må ha med meg begge korta når eg brukar rifla? :roll: Om eg da ikkje kontaktar dei og ber om nytt kort.

 

Ved kjøp av systemrifle så forstår eg at ein ikkje treng å søke for å få nytt løp i eit anna kaliber, berre registrere løpet. Så om eg seinare vil gå over til for eksempel 223rem (rifla har kort mekanisme) så slepp eg å søke på nytt ....?

 

Korta var forresten merka med datoen 04-02.2016 så det er tydelig at dei har forbedringspotensiale med tanke på å få sendt ut våpenkorta......

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hei.

Om du må ha nytt våpen kort kan eg ikke svara på, kontakt våpen kontoret. Men ved kjøp av system rifle har du forstått feil, du må søke på hvert enkelt løp. Til du kjøper ekstra løp i eller bytter løp i kaliber du allerede har. Trenger da kun å registrere nytt løp.

Link to comment
Share on other sites

Ok, eg trudde sidan mange seier at har ein systemvåpen så er ikkje antal løp begrensa av våpengarderobens max antall våpen. No var det ikkje systemvåpen som var poenget mitt,men at eg fekk 2 våpenkort på ei vanleg rifle og det kan vel ikkje vera rett om ikkje politiet har begynt med dette no i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...