Jump to content

Riflepakke 6,5-55 kjøpe hvor?


honner

Recommended Posts

Er ny på forumet så er nok ikke opplyst nok på alle fronter her:) Som lang tids rypejeger med hagle skal æ utvide min jakthorisont og har bestemt meg for kjøp av en riflepakke kaliber 6,5-55 med kikkert og demper. Spørsmålet mitt til dere allvitere er om det er noen nettbutikker der ute med et tilbud som æ ikke kan si nei til.

Prisklasse max 25000 for hele pakka. Har søknaden i handa så rop ut om dere finn den perfekte pakka til mæ. Skal bære og gå litt med våpen så vekt teller;)

Link to comment
Share on other sites

ka med en Browning x/a-bolt pakke da? a-bolt pakken e jo på rundt 14000 (tror eg).denne får du vel på ganske mange sportsforeninger :)

 

Har titta en del på x-bolt pakker ja, men butikkene i nærområdet har ingen gode priser så var interessert i noen konkrete tilbud på nett:)

Link to comment
Share on other sites

Tenker meg en superhybrid av ei rifle og kikkert fra rype til Elg(selv om rein nok blir det største). Men har ei hytte med noen plagsomme rever som ønsker å bli tatt i skumringen, så derfor ønskelig med litt lys:) 50 lysåpning er vel kanskje perfekt til mitt bruk.

Er det noe gull der ute?

Link to comment
Share on other sites

Sida schultz og larsen vart nemnd kan eg sei ka eg betalte for min. Schultz og larsen classic dl 6,5x55, meopta meostar r1 3-12x56 m/lys (ditta var før r2 serien kom) og hausken jd 228 trur eg det var, til den nette sum av 25 tusen. Beste rifla eg nokon gong har prøvd, og eg har prøvd litt av kvart

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...