Jump to content

Forhandler av Kiwi - Beeswax eller andre liknende produkter?


svenarild

Recommended Posts

Har brukt "Kiwi Camp Dry - Beeswax" for å behandle jakt støvlene dei siste årene og har vært veldigt fornøyd med det, men har gått tom og finner ikkje nokon som forhandler denne nå.

 

Er det nokon som veit om nokon som selger dette over internett eller over disk i Stavanger området. Eller er dette eit produkt som har gått ut av produksjon?

 

Eventuelt, er det nokon liknende produkter som er i salg i dag som dykk kan anbefale?

 

På forhand takk

Link to comment
Share on other sites

Har brukt en del "Mink Oil" men støvlene blir en del mykere av det. Fungerer til nød. Er ikke lenge siden jeg kjøpte beeswax på en lokal sport1, så anbefaler å ihvertfall se innom lokal sportsforretning. Rart om det ikke skulle finnes lengre, det som var så bra.

 

Edit. skulle tro denne gjorde samme jobben: http://www.magasinet.no/display.aspx?me ... e&mobil=ja

Link to comment
Share on other sites

Den du linker til er gode, gamle Sno-Seal. Den er bra, men jeg synes den mykner læret litt vel mye. Dog er den i samme gata som Kiwi sin bivoksbaserte. Jeg er mest fornøyd med Granger sin G-Wax av denne typen impregneringer. Den er verdt et forsøk om ikke den du leter etter er å oppdrive.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...