Jump to content

Oil County Challenge 2015


vlx

Recommended Posts

Da var OCC ferdig. Resultatet var som forventet at Eric Grauffel vant...

 

Ser at det er en som har lagt ut video fra noen stage'er allerede. Dette var en av 7 som fikk DQ, så det mangler mange kjekke stage'er som segway'en, "skiskyting" osv.

 

Noen her som var der og har bra filmer / bilder?

Link to comment
Share on other sites

Var ein kjekke match min første level 3. Skaut prematch å jobba på stage 11 og 12. Kvakk litt når eg såg inn i munningen på den open pangen :shock: . Me hadde vel 4 eller 5 DQ på Stage 11 på så det var litt action. Men alt i alt så var det veldig kjekt, traff masse hyglege folk :D

 

Erick Grauffel Stage 11

Link to comment
Share on other sites

Min Stage 11. - et helt annet tempo....

 

" target="_blank" target="_blank

 

Ser jo nå at dynamisk er ganske lik bilsport. Den enkleste og billigste måten å trimme en bil til å gå fortere på er å lette vekta..... Score: A:27 C:3 Time: 26:62 Hitfactor 5,4095. I Open klassen holdt dette til 78,44 %.

Link to comment
Share on other sites

Da var OCC ferdig. Resultatet var som forventet at Eric Grauffel vant...

 

Ser at det er en som har lagt ut video fra noen stage'er allerede. Dette var en av 7 som fikk DQ, så det mangler mange kjekke stage'er som segway'en, "skiskyting" osv.

 

Noen her som var der og har bra filmer / bilder?

 

 

Woop woop.

Hyggelig at det er interesse for DQn min ^^ Legg også merke til maltrakteringen av stageprop på 0:39. Alle 3 skuddene som gikk i treverket bommet med unntak av 1 som havnet i NS :P

 

Jeg gjorde en megatabbe med å gå inn i boksen fremfor å gå buet rundt slik som det skal gjøres. Hadde spart tid, og en skamfull tur hjem på lørdag. Får bare lære av det.

Link to comment
Share on other sites

spectre:

finnes kun to type skyttere. de som har blitt DQ, og de som kommer til å bli DQ

 

trøst deg med at JJ Racaza ledet USPSA nationals med 30 poeng før siste stagen, der han brøt 90 grader og ble DQ :lol:

learn from it, and suck it up buttercup :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...