Jump to content

her kommer enda noen spm ang våpensøknad.!


Tomaso

Recommended Posts

ok. jeg var på xxl og titta på hagle. fikk med søknad og fikk beskjed at jeg skulle dra ned på lensmanns kontoret i Nittedal og levere søknad Og betale søknads avgiften på 860kr tror jeg det er, for da ville de se på/godkjenne den mye fortere. men når jeg i dag ringte ned til lensmanns kontoret fikk jeg beskjed om at gebyret ville jeg få etter på siden jeg da ville få en giro i posten. hvordan funker dette?

Link to comment
Share on other sites

I see. Men Nittedal er jo et lite sted med 22000 innbygere så det burde vel gå kjapt vis ikke ferie tia setter en stopper. Men skjønner ikke hvorfor det gebyret kunne blitt betalt på stasjonen. Med en kort maskin. Men etter man har betalt da kan man søke våpen?

Link to comment
Share on other sites

kommer også an på hvilket kontor som behandler søknaden, når jeg var å hente godkjent søknad sist sporte jeg om å betale avgifta der å da og det gikk fint, frem med bankkortet og betalt. det var i her i alta da.. din erfaring kan variere.

Link to comment
Share on other sites

Men skjønner ikke hvorfor det gebyret kunne blitt betalt på stasjonen. Med en kort maskin. Men etter man har betalt da kan man søke våpen?
I bunn og grunn er det fordi du ikke skal betale for avslått søknad. Krever de inn penger etterpå slipper de evnt. ekstraarbeidet med å tilbakebetale gebyret.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...