Jump to content

Noen Gen man må være obs på fra Glock 17?


jano89

Recommended Posts

Det du må tenke på er hvor mye ammo du tar med fra butikken - for man går fort tom :D

 

Gen1, 2, 3 og 4 fungerer like godt. Gen3 og 4 er de nyeste, og en Gen4 har mulighet for å bytte paneler på grepet. Er det viktig for deg, kjøp Gen4. Er det uvesentlig, kjøp Gen3. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel også litt forskjellig avtrekk på de forskjellige generasjonene?

Eller er jeg på vidda nå?

 

Personlig liker jeg uansett best gen4 da du får muligheten til å bytte grepsplater som Joakim sier.

I tillegg kan du flytte magasinutløseren over på andre siden av pistolgrepet, noe som er fint for de av oss som er Links.

 

 

Også har du jo selvsagt rail til lykt/laser dersom du skal bruke pistolen på haugevis av supertactical missions. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Som de andre har sagt allerede. Er du links og eller har små hender eller korte fingrer kjøpt, skyter links og vill snu magasinsutløseren, velg Gen4.

Vill du kunne montere lykt/laser eller annet velger du Gen3-4. (jeg monterte et billig lasersikte på min når jeg tørrtrente avtrekk, fint for å lettere kunne se feilene).

 

Hvis ikke noe av det jeg har nevnt er viktig for deg, kan du fint kjøpe Gen1-2 også.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...