Jump to content

Tikka T3 Tactical 308. VS T3 Supervarmint og CTR 308.


XanderSorli

Recommended Posts

Hei!

 

Noen kyndige Tikka folk som kan fortelle meg alt som er forsekjell på T3 tactical, CTR og Super varmint?

Prisen hos Winge våpen går jo helt ifra 12 000+ for CTR til 18-19 000,- for tactical rifla.

Lurer rett og slett på om tactical rifla er så jævelig mye dyrerer enn de andre bare fordi den heter tactical, eller om den faktisk er bedre når det kommer til løp, stokk, mekanisme osv.

 

Sitter å sikler på 1 av disse 3. Men, jeg har ikke såpass med peiling på at jeg vet om jeg bare kaster bort penger på tactical, eller om den faktisk er verdt sine kroner i forhold til SV og CTR.

 

På forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Ja, var ikke så værst treff det der i forhold til tactical. Men problemet mitt er at jeg må handle en plass hvor jeg får dette på avbetaling. Har ikke mulighet til å cashe ut våpenet kontant. Er lærling enda serru, så økonomien er ikke sånn at jeg kaster penger i alle retinger for å si det mildt :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, har vært litt der inne å prøvd og se. Men, om det bare er justerbar kolbe, pipelengde, og gjenging for demper som er forskjellen. At løp, låsekasse, mekanisme og stokk er det samme så er det jo litt vell drastisk å heve prisen fra 12 500,- som CTR ligger på til 18-19 lapper :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...