Jump to content

Butik med dele til Krag


SvenP

Recommended Posts

Jeg har netop købt en norsk Krag, og mangler nu nogle småting. Kan i anbefale et sted der måske kan hjælpe, og som vil sende til Danmark?

Det jeg ønsker er: Den pind der holder venstre sideplade til magasinet fast, værktøj til justering af sigtekorn, og en rem.

 

Mvh. Sven

Link to comment
Share on other sites

Den pind der holder venstre sideplade til magasinet fast, -
Denne pinnen er kombinert med magasinavstengeren - man skulle jo ikke benytte magasinet, før det ble beordret, - man måtte jo tenke på ammunisjonsbudsjettet, må vite!

 

Magasinavstengeren har en innklinket fjær, som gjør at den blir stående enten "stengt" eller "åpen".

 

Slike har jeg mange av liggende heime, plukket av Krag-miniatyrer, sammen med sideplate, tilbringer og magasinlokk, for at ikke tomhylsene skulle samles opp i magasinet. Dessverre er jeg nok ikke på heimkantene på en måneds tid - ellers kunne jeg sendt deg en.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lige en lille opdatering.

Jeg har modtaget den manglende pind, fra en der havde set mit første indlæg. Han ønskede ingen betaling, og pinden er monteret uden problemer.

Jeg sendte en mail til Landro, for at spørge om de havde en rem, og værktøj til justering af sigtekornet. De har aldrig svaret tilbage, men hvis jeg ikke kan skaffe noget originalt, kan jeg nok få lavet noget nyt.

 

Venlig hilsen Sven

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...