Jump to content

Rifleskyting i Stavanger


MrT

Recommended Posts

Nå som jegerskytingen på skytebaner rundt om i distriktet er ferdig, er det dårlig med tilbud for jegeren som vil skyte med rifle.

Hadde tenkt å lade opp noe ammo til riflene mine, men kom på at jeg ikke har noen plass å teste ut ladningene. Har noen plasser (jaktterreng) hvor jeg kan prøve noen skudd, men det ligger sånn til at hensynet til dem som bor rundt veier tyngst.

Lurer på om jeg må ta meg et verv i en klubb for å nøkler og tilgang til bane året rundt?

 

Noen som kjenner seg igjen og har funnet en løsning? :(

Link to comment
Share on other sites

Kjenne meg altfor godt igjen. Heldigvis har eg fått sånn halveis lov å skyda hos en bonde eg kjenne, men det fins dyr på utmarkå. Så eg må ta hensyn te di, og selfølgeligt te folk så bor i nerheten. Tror eg ende opp me å kjøba meg en gård i ryfylke eller någe, bare for å få skutt fra meg. Men då blir d lange vei te jobb, så nye jobb ligge vel og i den planen. Mye stress for å få lagt di par titalls kilo med tungmetaller, eg føle e nødvendigt i året, i jordå. Klart, Madlaleiren e vel snart te salgs. Men d blir vel litt vel mye..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...