jeg shauer med dachs Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 har hørt no snakk om at det er vanlig at tispene skal sleike opp på gulvet gjennom løpetia .. er det sant, eller er det bare tøys for det gjør nemlig ikke tispa mi...( ser ut som no skadeskutt har gått rundt i stua i ei uke ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makkieboy Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 "Dont thrust anything, that bleeds for seven days and doesent die" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg shauer med dachs Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 nei var ikke akkurat det som var problemstillinga hehe nei veit at det er helt normalt og at ho ikke dauer, men lurte på om det er vanlig at døm sleiker opp blod på gølvet. noen som har sagt det, og det hadde jo vært kurrant sleppe all den blod tørkinga sjøl hehe.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larzen Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Er veldig forskjellig fra hund til hund. Noen blør overalt, mens andre merker man knapt at har løpetid. Tispen jeg hadde sist vasket veldig etter seg, mens madammen sin tispe gidder ikke vaske i det hele tatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg shauer med dachs Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Er veldig forskjellig fra hund til hund. Noen blør overalt, mens andre merker man knapt at har løpetid. Tispen jeg hadde sist vasket veldig etter seg, mens madammen sin tispe gidder ikke vaske i det hele tatt. ok nei bestemor har en golden retriver se, og den vaska ikke etter seg. så ho dreiv å fabla om at det var vanlig se, så ho mente på at bikkja hennes var veldig spesiell hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 (edited) .. Edited September 18, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg shauer med dachs Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 ja har heldigvis en lillebror som har noen små spiderman truser så satte på ei nå passer perfekt kan legga ut et bilde bare vent litt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg shauer med dachs Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 "spiderman(truse) dog" vi er klare for neste film, da skal vi væra med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ooole Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Hvis blikk kunne drepe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg shauer med dachs Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 ja hehe da hadde jeg vært dau for lenge sia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts