Guest Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 våpen- og jegeravgiftskort ble igjen på fjellet forrige helg, hvor mye må jeg ut med for å få nye? (jegeravgiftskortet er allerede bestilt fra altinn.no til 70kr) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bukken Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Jeg har også mistet et våpenkort, men på den lokale poilitistasjon ble jeg beroliget med at bare jeg fylte ut en TS, skulle jeg få et nytt i posten, finansiert av det jeg allerede har betalt i skatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nygaard Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Mistet et på jakt engang. Stakk bare innom det lokale våpenkontoret og forklarte situasjonen. Fylte ut et skjema og fikk et nytt i hånda i løpet av 3 minutter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 det var beroliggende. har blitt skremt med alt mulig de siste dagene bl.a legge inn anmeldelse, x-antall kr for nytt osv. takk for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts