Jump to content

Flere som ønsker seg kuler til Sako 7x33?


Gjermund Martinsen

Recommended Posts

Vi må gjøre en samle bestilling for at forhandler skal ta dem inn. Pris pr.nå veil. 2,15,- pr stk. Pluss evt. Frakt. Kommer I eske 2500 stk så vi må klare og fordele nesten alle kulene før bestillingen går til Sako. Kommer på forsommeren. Selv tar jeg 1000. Send meg en e-post med antall bly/helmantel , navn, adresse, tlf, til gjermund81@gmail.com så videresender jeg til forhandler. Hilsen Gjermund

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

kuler til 7x33, 78grs fmj. Har forsøkt forrige år igjennom forhandler å få hos Schou. Da var jeg nødt til å ta en hel kartong 2500 kuler. Det kunne jeg ikke, når jeg så fikk en her på kammeret som kunne dele med meg, så var ikke kulene produsert. Jeg har spurt nylig hos Rogne og de har og forsøkt og fått til svar at Sako fabrikken starter produksjonen når bestillingene er store nok.

Når tid det måtte bli er ingen som vet, ei heller om det blir. Ferdig ammo til 7x33, det er mulig å få(enda)

Forøvrig ser jeg at kulene er til salgs i tyskland og det er sako kuler. er vel sannsynlig det er fra tidligere produksjon.

Hadde tenkt å kjøpe derfra men prisen hamner tett på TSX i 7 mm og da kan man stusse hva man skal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...