Jump to content

Kundeservice


OnklMartin

Recommended Posts

Hva skal man som forbruker forvente seg av kundeservice i norske butikker??

 

Satt her forleden dag med godkjent søknad og cash klar for å handle meg en Tanfoglio gold match fra winge våpen. Men skulle bare ringe ned for å høre om dem hadde den på lager så jeg skulle unngå bomtur. Men tror du dem klarte å løfte av røret på flere dager ????

 

For den oppegående leser så har du sikkert funnet ut at svaret var: NEI.

 

Så ringte jeg jaktdepotet, rakk ikke å ringe 2 ganger før en hyggelig figur i andre enden var der. Han hadde på lager og var mere en villig til å gjøre et salg. Tusen takk til Idar og gutta på depotet.

 

Og til gutta på Winge: Dere kan kysse meg langt oppi der sola ikke skinner. Min handel hos dere opphører fra dags dato og jeg skal være en levende reklame plakat for dere i evig tid. Og en tankevekker til slutt. Hadde dere klart å tatt telefonen så hadde kassabeholdningen vært 14 lapper større på slutten av dagen, men dem gikk til en annen aktør denne gangen (igjen) !

Link to comment
Share on other sites

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=35&t=61266

 

Det holder med en tråd om Winge..

Minner også om våre Forumsregler:

Nettikette:

- Dette kan kort beskrives som folkeskikk på nettet, men har noen momenter som skiller det mye fra daglig, mellommenneskelig kommunikasjon. Alt vi har, er det skrevne ord, dermed er det langt viktigere å kommunisere presist enn ellers. Når vi skriver, mangler andre meget viktige faktorer vi aktivt bruker i direkte kommunikasjon ansikt til ansikt; tonefall, kroppsspråk og mimikk. Dette er lett å glemme når vi skriver, og derfor er mulighetene for misforståelse mye sterkere til stede enn ellers.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...