Pasta Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Jeg fyller 16 i år og har tenkt å kjøpe en hagle. Hagla skal være O/U og helst ikke dyrere enn 8000kr. Har sett på en Lanber Gyttorp og en Frankonia Gladius. Veeeeldig takknemlig for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeg shauer med dachs Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 har sagt det før og sier det igjen... Hawk Femunden 12/ 76 det er tingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Som Mido sier. Det vil nok være lurt med et søk, det ligger hundre slike tråder her fra før. "Hvilke hagle skal jeg kjøpe?" "Nybegynnerhagle", "Beste hagle til kr 6000", osv........... Lykke til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasta Posted October 9, 2008 Author Share Posted October 9, 2008 Takk. Skal gjøre et søk ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARL Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Tror ikke det står så mye om Lincoln Premier C. Kan anbefale den, hvis den passer. Men gjør et søk. Er endel slike tråder nå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts