Jump to content

Grundig reingjering av heile rifla


Stihl Crazy

Recommended Posts

Lurer litt på kva som er beste metoden her, ein enkel metode er jo rett og slett så varmt vatn ein klarer og godt med Zalo oppi. Varmt vatn har ein utrulig evne til å fjerne inngrodd drit. Har praktisert denne metoden ein gang bruker ein oppvaskbørste og skrubber i vei. Har ett klestørekskap på arbeid og etter at eg hadde vaska og skålt i lunka vatn så var det rett inn i skapet med børsa. Problemet her er rust ikkje gravrust selvsagt men likevell. Etter at eg hadde gjort dette så satte eg heile rifla inn med Eezox.

 

Ein anna metode er å legge rifla i ett bad av enten lampeolje eller diesel. Når eg vasker bilen min så bruker eg først vatn for så og gnikke på den med lampeolje den har ein super evne til å fjerne inngrodd drit av diesel og lampeolje så held eg ein knapp på sistnevnte. Her unngår ein også problemet med rust. Etter at våpenet hadde lagt i karet med lampeolje kanskje 2-3 dager så ville eg tatt det ut tørka det i tørkeskap og satt det inn med Eezox no og.

 

Til slutt ville eg uansett metode ha brukt forest skum inne løpet gjerne 2 ganger alt ette som og til slutt satt løpet inn med Eezox også. Sån i tilfelle noken lure så tar eg "jernet" ut av stokken når eg held på med sånt som dette her, og av med kikkertsikte.

Link to comment
Share on other sites

hm er litt kraftige saker ja kanskje ikkje verdt å prøva kanskje berre gjera ho rein med eezox men kjem jo ikkje til i alle kroker da, diesel da er det bedre?

 

Når eg tenker meg om meiner eg at det der lampeoljetrikset meiner eg at eg har her fra kammeret. det var ein som hadde lagt våpna sine i ett par mnd i ett lampeoljebad. Etter det rusta dei ikkje men er jo kjipt om blåneringa tar skade av det.

Link to comment
Share on other sites

Åssen børse er det snakk om som er så møkkete at ikke vanlig demontering, bruk av børste, filler, q-tip osv ikke er godt nok? De gangene jeg hår årlig rengjøring av grisete halvautoer blir det stort sett en kombinasjon av dette og evt. white spirit og trykkluft inni der det er umulig å komme til med andre ting. Å bade stålet i noe gjør at jobben med å få bort lampeolje/diesel/white spirit lukta etterpå blir værre enn å pusse med vanlige midler.

Link to comment
Share on other sites

Litt av hensikten er å få lampeolje til å trenga inn alle plasser som det vil gjera dersom ein senker ho ned i ett kar. Akkurat det er vanskelig å få til ved å bruke filler og lignande.

Trur eg går for min opprinnelige ide med å senka ho ned i lampeolje la ho ligga der ei lita stund ta ho opp å tørka ho skikkelig før eg tar ho inn i ett tørkeskap for arbeidsklær som me har for til slutt å setta ho inn med Eezox.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...