Jump to content

Browning som ikke vil skyte.....


stomperud91

Recommended Posts

en og annen gang så bør, du ta av kolben, og gjøre forsiktig rengjøring og smøring av mekanismen,, hagla di har såpass mange skudd og har kansje vert ute både en og to vinternetter, hele mekanismen for avtrekker løpsvelger og sikring er metal mot metal og det skal ikke store friksjon(mangel på smørning) før det ikke virker.

 

hadde nettopp samme problemstilling med min egen valmet finn classick, forsiktig rengjøring med en tannkost og smøring og problemet var helt borte...

 

om du ikke føler deg komfertabel med og ta av kolba,,, så bør du la kompetent personel gjøre den biten..

 

søker du på nettet vil du nokk finne fremgangsmåten for og ta av kolben på ditt våpen..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da har dritten kommet tilbake til meg, etter en tur hos Norskog(leverandøren)

De hevder at de har rengjort mekanismen, satt den sammen og skutt ca 25 skudd og alt virker som det skulle.

 

Jeg har åpna kassa for og ha gjort det, etter jeg fikk den igjen, og det er tydelig mrk etter verktøy inni kassa...så de har nok gjort noe uten og vill si det.

Syns avtrekkeren virker rasker, akuratt som de har byttet fjærene... også dyns jeg det er annen farge på metallet på noe metall der.

 

De holder klagestatistikken nede ved og gjøre sånt....ja ja, da får vi se hvor lenge det går...har skutt ca 500 skudd siden, og alt virker bra hittentil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...