Burgsmuller Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Hei jeg har en gammel drilling som jeg gjerne kunne tenke meg og re rifle igjen. Er det noen her som vet om en børsemaker som gjør sånt her til lands? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3006swift Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Hans Englund I Klippan kan rifle opp igjen pipa di, men billig er han ikke http://www.bossmakaren.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s&s Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Per Arne Vågsland i Drangedal er nå mitt forslag. Det er jo på rett side av riksgrensen også.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burgsmuller Posted October 3, 2008 Author Share Posted October 3, 2008 Takk for kjappe svar. Ringte Englund i går og fikk en pris på 4500,- som jeg ikke synes det er noe å si på. Tok kontakt med Vågsland i dag og ble Faktisk henvist til Bøssemakerne V/Hans Englund igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts