LeivVidar Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Hei! Har lyst på en laminatstokk til Howa'en min. Er ikke fornøyd med stokken som står på.. Noen som vet hvor i landet man kan få tak i en ok laminat stokk? helst i norge altså.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Hør med Jaktdepotet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GB Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Enig med Kjell Olav. Sist jeg var innom depotet hadde de bra utvalg av laminatstokker, både til kort og lang kasse. Er det den svarte "gummistokken" du har ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeivVidar Posted October 2, 2008 Author Share Posted October 2, 2008 Enig med Kjell Olav. Sist jeg var innom depotet hadde de bra utvalg av laminatstokker, både til kort og lang kasse. Er det den svarte "gummistokken" du har ? Jepp er Houge-stokken, men den passer ikke noe bra til meg. åså vil jeg ha en stokk som det virkelig er vits å bedde.. og også av den grunn at houge-stokken er veldig myk så det er vanskelig å bruke to-fot på den siden hvis man vrir litt for mye på stokken så tar den borti pipa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellmann Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Har en howa 1500 med ragnar hansen stokk. Hør med han du. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts